23 Mart 2010 Salı

şimdi reklamlar..


Kiminin özgürlüğü, ölümü olurmuş.. Zavallı balığın akibeti de bu olsa da, yine de güzel birşey özgür olmak.. Reklamcılık sektörünün altın çağını yaşadığını düşündüğüm şu son yıllarda cidden çok güzel reklamlar yapılır oldu. Akvaryumundan kaçıp Japonya’ya geri dönmeye çalışan bu japon balığı Florentine Design Group’un bir marketing firması için hazırladığı afişten kopup geldi.

Türkiye’de reklamcılığın son 20 yıldaki gelişimini, sınırlarını, beslendiği kaynakları ve de en önemlisi reklamların toplumsal ve politik gelişmelerle nasıl bir etkileşim içinde olduğunu anlamak için görülmesi gereken bir sergiydi 20. yılında Kristal Elma/Türk Toplumuna Reklamlardan Bakmak.. 18-29 Haziran 2008 tarihleri arasında Santralistanbul Enerji Müzesi’nde meraklılarıyla buluştu. Sergi, son dönem gelişmelerini ve bunun reklamlara yansımasını çok güzel özetlemiş. Bilgi Üniversitesi’ne de bu tür etkinliklere önayak olduğu için bir kez daha teşekkür etmek gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder